Як здійснити повернення продукції.
Повернення товару, придбаного в інтернет-магазині SVETORIA здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими "Законом України про захист прав споживачів".
Якщо Ви хочете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після покупки:
• переконайтеся, що товар, який повертається, належної якості та не має слідів зносу і пошкоджень. В разі, якщо ви вирішили відмовитися від товару в 14-денний термін, при цьому, менеджер магазину помітив сліди зносу, вам може бути відмовлено в поверненні;
• перевірте наявність чека і, у випадку, якщо це передбачено, гарантійного талона;
• в разі відмови від товару, повернення коштів відбувається впродовж 7 робочих днів після оформлення процедури повернення. В разі, якщо повернення коштів здійснюється на банківський рахунок, термін може становити до 14 банківських днів та залежить від банківської системи;
• повідомляємо вас про те, що всі витрати за доставку, у випадку обміну або повернення товару, клієнт бере на себе.
Якщо ви хочете повернути або обміняти товар по гарантії:
• перевірте наявність чека і, в разі, якщо це передбачено, гарантійного талона;
• в випадку відмови від товару, повернення готівкових коштів відбувається впродовж 7 робочих днів після оформлення процедури повернення. У разі, якщо повернення грошей здійснюється на банківський рахунок, термін може становити до 14 банківських днів та залежить від банківської системи;
• в разі необхідності, в суперечливих питаннях, і в передбачених законом нормах, в деяких випадках магазин може вимагати експертну оцінку пошкоджень товару для виявлення причин несправності. Процес діагностики займає від 7 до 30 днів, а сторона, визнана винною в несправності товару, зобов'язується покрити витрати за проведення експертизи;
• повідомляємо вас про те, що всі витрати на доставку, в разі обміну або повернення товару, клієнт бере на себе.
В яких випадках магазин має право відмовити в поверненні або обміні товару:
• якщо відсутній чек або документ, що підтверджує факт покупки товару в нашому магазині. А у випадках, коли це передбачено - гарантійного талона;
• якщо товар був в експлуатації, має дефекти або знаходиться в неповній комплектації, крім випадків, передбачених гарантійним обслуговуванням;
• якщо з моменту покупки пройшло більш як 14 днів, крім випадків, передбачених гарантійним обслуговуванням.
Для проведення ефективної та оперативної процедури повернення, будь ласка, зателефонуйте за номером +380 (67) 328 32 64